دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام دیوونگی با تو

Download New Music Divoonegi Ba To Called Amin Rostami

Amin Rostami Divoonegi Ba To دانلود آهنگ جدید امین رستمی دیوونگی با تو 

Download Music Divoonegi Ba To Amin Rostami

متن آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو

دنیامون آرومه چشمات رو به رومه

کی چشماش مثل تو اینقدر معصومه

وقتایی که دلگیرم دوتا دستتو می گیرم

من زندم چون واسه چشمات می میرم

از تو چشمام می خونی تب عشق و به آسمونی

دردام و از همه بهتر می دونی

فقط با تو می خوام بارونی میشه هوای چشمام

تویی تنها نقطه ی روشن این روزها

حال خوب دیونگی با تو

چقدر دوست دارم دیونگی با تو

حال ما دوتا همینه همیشه

هیچکس مثل ما دیونه نمیشه

بگو آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالم و دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره

آره آسمون دیونگی داره

دوست دارم دارم دل و به دل تو میسپارم

تنها بودم تنها حالا تو رو تو دلم دارم

دوتا عاشق مثل هم دوتا دیونه بی آزار

حالشون خوبه بی دلیل دوتا دیونه دوتا بیمار

حال خوبیه دیونگی با تو

چقدر دوست دارم دیونگی هات و

حال ما دوتا همینه همیشه

هچکس مثل ما دونه نمیشه

بگو آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالم و دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره

آره آسمون دیونگی داره

بگو آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالم و دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره

آره آسمون دیونگی داره