دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام این چه حسیه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ این چه حسیه از سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ این چه حسیه از سهراب پاکزاد

متن آهنگ سهراب پاکزاد این چه حسیه

آروم ، آروم
این چه حسیه
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
این چه حسیه
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام