دانلود آهنگ جدید علی پرمهر به نام فلک ائوین ییخیلسین با لینک مستقیم

دانلود آهنگ فلک ائوین ییخیلسین از علی پرمهر

Ali Pormehr - Falak Evin Yikhilsin

دانلود آهنگ فلک ائوین ییخیلسین از علی پرمهر

متن آهنگ علی پرمهر فلک ائوین ییخیلسین

فلک ائوین ییخیلسین ییخدین منیم ائویمی
(فلک خونه ت خراب شه که خونمو خراب کردی)

بالامی مندن آلدین بوکدین منیم بئلیمی
(بچه مو ازم گرفتی وکمرمو خم کردی)

نه گوناه ایلمیشدیم منی بو گونه سالدین؟
(به چه گناهی منو به این روز انداختی؟)

الیمدن آی آمان سیز نیه کورپه می آلدین؟
(چرا امون ندادی و فرزندمو ازم گرفتی؟)

من قالمیشام ،بیر تک اوزوم
(من موندم با خود تنهام)

قان آغلاییر ایکی گوزوم
(دو چشمام خون گریه می کنن)

انصافین اولسون آی فلک
(فلک انصاف داشته باش)

من بو غمه نئجه دوزوم
(من این غم رو چه جور تحمل کنم؟)

ایستییرم بیر اود یاغا
(کاش آتیشی از آسمون بباره)

اورگیم چکیلیر داغا
(قلبم به داغ کشیده میشه)

ایستمیرم دیری قالام
(نمی خوام زنده بمونم)

منی ده چک بو تورپاغا
(منو هم به این خاک بکش)