دانلود آهنگ جدید علی پرمهر به نام ظالم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ظالم از علی پرمهر

Ali Pormehr - Zalim

دانلود آهنگ ظالم از علی پرمهر

متن آهنگ علی پرمهر ظالم

ظالیم سن سیز ایچیم یانیر اود توتور جانیم

(ظالم بی تو درونم میسوزه وجانم آتش گرفته)
آیریلیقدا نیه من بئله یانیم

(چرا من باید توُ این آتیش جدایی بسوزم)
اولورم غصه دن کسیلیب آمانیم

(دارم از غصه میمیرم و امونم بریده شده)

ظالیم نه اورگنن منی گوزوندن آتدین

(ظالم با چه دلی منو از چشمت انداختی؟)
من تکین عاشیقی اوزگیه ساتدین

(عاشقی مثل منو به یه غریبه فروختی)
گولدوردوم من سنی،سن منی آغلاتدین

(من تو رو خندوندم و تو منو گریوندی)

نیه فلک منه بو یازینی یازدی

(چرا فلک این سرنوشت رو واسم نوشت؟)
مین ایل آغلاسام بو غمه گینه آزدی

(اگه هزار سال این غم رو گریه کنم کمه)
دومانلی حالیمی دونیادا بیلن یوخ

(حال ابری منو هیشکی توُ دنیا نمیدونه)
توکسم گوز یاشیمی بیر آخار آرازدی

(اگه جاری کنم اشکمو رود «ارس» میشه)

سنه ویرلدیم او سوزلره ایناندیم

(عاشقت شدم واون حرفاتو باور کردم)
بختیم تکین قارا گوزلره ایناندیم

(اون چشمای به رنگ بختم سیاه رو باور کردم)
دوشدی آلوو اورگیمه آلیشدیم

(آتیش ها افتاد به قلبم وشعله ور شدم)
بو یالان عشق ایچینده نیه یاندیم

(چرا توُ این عشق دروغین سوختم)