زانیار خسروی و دکاموند زدم بیرون

با موزیک یاب در کنار شما هستیم با دانلود اهنگ جدید زدم بیرون با صدای زانیار خسروی و دکاموند بهمراه تکست با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ زانیار خسروی و دکاموند زدم بیرون

Download Music Xaniar Khosravi Ft Dekamond – Zadam Biroon

متن آهنگ زدم بیرون زانیار خسروی و دکاموند

زدم بیرون از این خونه
چشام بارونه بارونه…
تموم کوچه ها خستن از این شبگرد دیوونه !!
زدم بیرون از این خونه چطور قلب تو آرومه
ببین با من چیکار کردی
ببین تیکه های قلبم و کم کنش از رو زمین!!
ته داستانمون سهمم شده تنهایی همین…
یه وقت هایی فکر میکنم هنوزم ما باهیم
الانم کوشی…
چقدر خوبه برام این روزا یکم فراموش شی
نلرزه دلم هر بار تکست میاد روی گوشی!!
گریم نگیره با دیدن عکسایی که توشی…
تو چی خواستی ازم که همون نشدم
کاش دوباره بیای تا تموم نشدم…

باهمه بدیات و بداخلاقیات ..
خسته از تو وفاصلمون نشدم من !!
دیگه میرم از اینجا با اینکه دلم نیست…
نمیام خونه دیگه کسی منتظرم نیست
زدم بیرون از این خونه
چشام بارونه بارونه…
تموم کوچه ها خستن از این شبگرد دیوونه !!
زدم بیرون از این خونه چطور قلب تو آرومه
ببین با من چیکار کردی شدم قرصیه دیوونه!
شبا مشت میزنم تو دیوار دلم…
میخوام از یادم بری لعنت بهش نمیذاره دلم
ببین گفتی بریم تا تهش ولی نبودی آدمش…
تو رفتی و این پرنده ریخت بعد تو پرش
یکی زیاد که باشه به چشم میاد یهو کمش
چقدر سخته یه وقتایی دلت نمیتونه دیگه که ببخشه…
خوبشو بخوای آرزو کنی که خوشبخت شه
ولی بخشدیمت که کمتر برام سخت شه!!
این دیگه تشه…

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128