دانلود نوحه عقده دل از حمید علیمی

نماهنگ زیبای عقده دل از حمید علیمی

//bayanbox.ir/view/815823109702024568/sky3.jpg

دانلود با لینک مستقیم

تو آخرش منو میکشیا ….تو بدجور منو خونه خراب خودت کردی ….گفتن دوری و دوستی ، نگفتن اینقد طول بکشه ….گفتن کربلا ، نگفتن آدمو دیوونه میکنی …تو که ما رو خونه خراب کردی….گفتی هر کی بیاد کربلا دلش آروم میشه ، نگفتی هر کی بیاد غرق در میشه . نگفتی هر کی بیاد…

گفتم کربلا میام اونی میشم که تو خواستی ، نشد !…نشد … هر کاری کردم …

گفتم کربلا میام اونی میشم که تو گفتی ، نشد !

گفتم کربلا میام ، دلمو فقط میدم به آقا ، نشد !

گفتم کربلا میام دلمو گره میزنم به شیش گوششو میرم . خودم که اومدم هیچی ، دلمو کندم و آوردم…کاش قلمم میشکست اینجوری نمیومدم….

تا ندیده بودم میگفتم ندیدم ، دلم خوشه یه روز می بینمو آدم میشم ، نشد … هر کاری کردم نشد …

قرار نبود دوریمون اینقد طول بکشه …

مگه نگفتی هر کی زیر قبه ات دعا کنه ، دعاشو مستجاب میکنی ؟

مگه ما نگفتیم ما رو یادت نره ؟

عباس به تو بگم…