دانلود فیلم تو و من با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی تو و من ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم تو و من

با کیفیت 720p | 480p کیفیت خوب و عالی

دانلود فیلم تو و من با کیفیت عالی و لینک مستقیم

ژانر : کمدی، عاشقانه
imdb : 3.2/10 از 32 رای
زمان فیلم : 100 دقیقه
حجم : 639 مگابایت | 430 مگابایت
زبان : فارسی
سال انتشار : 1391
محصول : ایران
کارگردان : محمد بانکی
بازیگران : محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، شیرین بینا، اشکان بانکی، رضا بانکی
خلاصه داستان : دو جوان بنا به دلایلی مجبور می شوند مدتی نقش نامزدهای یکدیگر را بازی کنند که در این میان درگیر ماجراهای مختلفی می شوند و پس از مدتی واقعا به یکدیگر علاقه مند می شوند.

درباره فیلم : تو و من فیلمی کمدی و عاشقانه به کارگردانی محمد بانکی که محصول سال 1390 ایران است. این فیلم در 15 شهریور 1391 در سینماها به اکران عمومی درآمد. در این فیلم بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری ایفای نقش می کنند. برخی این فیلم را تقلیدی از فیلم آمریکایی خواستگاری می دانند.

 

دانلود فیلم تو و من