دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام رویای من با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک فرزاد فرخ رویای من (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Farzad Farokh Called Royaye Man From DayMusics

میکس، مستر ، تنظیم : فرشاد فرسیان ، ترانه و موزیک : فرزاد فروخ

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام رویای من + پخش آنلاین آهنگ

تو مال منی قلبمو میبری / بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری دل فقط با توعه حرف من با توعه رویای من / تو مال منی قلبمو میبری

دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من

آهنگ رویای من توسط فرزاد فرخ اجرا شده است که شما می توانید این آهنگ را از سایت دی موزیک دانلود و گوش کنید.

متن آهنگ رویای من با صدای فرزاد فرخ

من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو
از تو خواهش میکنم از پیش من نرو
دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه
این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه
وای اون خندیدنت یهو رنجیدنت
بوی عطر پیرهنت هر روز تو رو دیدنت
دیوونه تر میکنه منو وابسته تر میکنه منو رویای من
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من

تو با این چرب زبونی هوش از سرم میپرونی
هی منو میترسونی قلبمو میلرزونی
دل فقط با توعه حرف من با توعه رویای من
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری