دانلود آهنگ جدید Rafet El Roman به نام Senden Sonra

Download New Music Rafet El Roman Called Senden Sonra

Refet El Roman دانلود آهنگ جدید Rafet El Roman Senden Sonra

متن آهنگ Rafet El Roman Senden Sonra

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar
زخم هایم نه خوب می شود نه خونریزی میکند
Giden unutur kalan hep yanar
کسی که میرو د فراموش می کند اما کسی که می ماند همیشه آتش میسوزد
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var
اگر بخواهم هم نمی توانم عشق تو را فراموش کنم چون در هرجایی بو تو جاریست
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm
این چندیمن روزی است که وقتی از خواب بیدار می شوم
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
و در آینه چهره خسته خودم را می بینم
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
هیچ نشانی از خود نمی بینم باور کن
Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı
نمی دانم چه مدت از رفتن تو می گذرد
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı
لحظه هایی که بی تو سپری شد را از عمرم حساب نکردم
Hevesim kırık yüreğim buruk
آرزوهایم برباد رفته و قلبم شکسته
Ne olacaktık bak ne olduk
قرار بود چی بشیم نگاه کن چی شد
Canım istemiyor zoruma gidiyor
اجبار زمان است این زندگی نه میل باطنیم
Böyle yaşamak bana ağır geliyor
این گونه زندگی کردن برای من زجر آور  است
Senden sonra arasamda öncesini
بعد از تو اگر دنبال کسی باشم ابتدا
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi
عادت کردم که در نهایت نفسهای تلخ باشد
Canım istemiyor zoruma gidiyor
اجبار زمان است این زندگی نه میل باطنیم
Böyle yaşamak bana acı veriyor
اینگونه زندگی کردن برای من تلخ است
Senden sonra arasamda öncesini
بعد از تو اگر دنبال کسی باشم ابتدا
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi
عادت کردم که در نهایت نفسهای تلخ باشد

 
 
Rafet El Roman , Senden Sonra , بیوگرافی Rafet El Roman , ترجمه آهنگ Rafet El Roman Senden Sonra , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ Rafet El Roman , دانلود آهنگ Senden Sonra , دانلود آهنگ Turki , دانلود آهنگ ترکی , دانلود آهنگ ترکیه , دانلود آهنگ ترکیه 2015 , دانلود آهنگ ترکیه ای , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ های Rafet El Roman , کد پیشواز Senden Sonra از Rafet El Roman , متن آهنگ Senden Sonra از Rafet El Roman