دانلود آهنگ جدید علی پرمهر به نام نه ایستیرسن جانیمنان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ نه ایستیرسن جانیمنان از علی پرمهر

Ali Pormehr - Na Istirsan Janimdan

دانلود آهنگ نه ایستیرسن جانیمنان از علی پرمهر

متن آهنگ علی پرمهر نه ایستیرسن جانیمنان

قارا گوز نازلی باخیش نه ایستیسن جانیمنان

(چشم سیاه با نگاه پُر ناز از جونم چی میخوای)

باشیما بلا یاغیش نه ایستیسن جانیمنان

(باران بلا روی سرم از جون من چی میخوای)

اورگیمی عاقلیمی سن بیر باخیشنان آپاردین

(قلب وعقل منو با یه نگاه بُردی)

نه قویوبسان کی قالا اود توتان ایمانیمنان

(از ایمان آتیش گرفتۀ من چی گذاشتی بمونه؟)

نه ایستیسن جانیمنان نه ایستیسن جانیمنان

(چی میخوای از جونم؟ چی میخوای از جونم؟)

اولدورورسن منی آنام گئچمیاجاق قانیمنان

(منو میکشی ومادرم از خونم نمیگذره)

بو قارانلیق گئجه لر قوی منه بیر گون اولسون

(بذار این شبای تاریک واسه من روز بشه)

اولرَم جاوان جاوان گل منه رحمین اولسون

(میمیرم جوون جوون بیا یه رحمی به من کن)

ببله ظولم انلمه بیل سنی آهیم توتار

(اینقدر به من ظلم نکن آهم تو رو میگیره)

یا منیم اول گوزلیم یادا منی اولدور قوتار

(یا بیا توُ زندگیم یا منو بُکُش و تموم کن)