دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام ربوتیک

Download New Music Mehdi Moghadam Called Robotic

Mehdi Moghadam Robotic دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم ربوتیک

متن آهنگ مهدی مقدم ربوتیک

از چشمات مشخصه اینکه خوبی با دلم

نمیدونی که چقد خوشحالم که هستی گلم

پیشه تو خوبه حالم همه چی مرتبه

چشات بهترین ستاره واسه من تو این شبه

بهترین حس تو این دنیا ماله منه

این همه دلشوره از رو دوست داشتنه

از پیشه چشمام نریا آخه تو هم تازگیا فهمیدی که دوست دارم نمیدونم

میخوام منم اینو ازت تو زندگیم باشی فقط تو واسه من دنیا شدی مهربونم

از چشمات مشخصه اینکه خوبی با دلم

نمیدونی که چقد خوشحالم که هستی گلم

پیشه تو خوبه حالم همه چی مرتبه

چشات بهترین ستاره واسه من تو این شبه

خوشحالم که هستی گلم

بهترین حس تو این دنیا ماله منه

این همه دلشوره از رو دوست داشتنه

از پیشه چشمام نریا آخه تو هم تازگیا

فهمیدی که دوست دارم نمیدونم

میخوام منم اینو ازت تو زندگیم باشی فقط

تو واسه من دنیام شدی مهربونم

از پیشه چشمام نریا نریا نریا نریا

از چشمات مشخصه اینکه خوبی با دلم

نمیدونی که چقد خوشحالم که هستی گلم

پیشه تو خوبه حالم همه چی مرتبه

چشات بهترین ستاره واسه من تو این شبه

با تو معنی نداره اینکه دیگه من تنها بمونم

تو خوبی واسه این حس که تو هستی برام مثله جونم

خوشحالم که هستی گلم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128