دانلود آهنگ جدید منصور به نام دیگه رفته

Download New Music Mansour Called Digeh Rafteh

 

Mansour Digeh Rafteh 450x450 دانلود آهنگ جدید منصور دیگه رفته

متن آهنگ منصور دیگه رفته

اونکه حسش واسه من معجزه میکرد

اونکه فکرش از سرم جدا نمیشه

اونکه آرامشه من بود دیگه رفته

اونکه پشته همه ی خاطره هامه

اونکه بغض همه جا تویه صدامه

اونکه هر خواهش من بو دیگه رفته

دیگه نمیاد اونی که ازم مثه نفسم جدا نیست

احساسم اینه از روزی که رفت هر جا که میرم هوا نیست

از همون لحظه که رفته حسه بودن تو تنم نیست

همه ی غربته دنیا قد تنها شدنم نیست

واسه من خاطره هاشم مثه تکراره یه درده

از کسی خاطره دارم که دیگه برنمیگرده

دیگه نمیاد اونی که ازم مثه نفسم جدا نیست

احساسم اینه از روزی که رفت هر جا که میرم هوا نیست

من عاشقه کسی شدم که گریه هامو فهمید

عشقو به من نشون داد از این جنون نترسید

من عاشقه کسی شدم که با دلم یکی بود

کسی که شاعرم کرد کسی که زندگیم بود

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128