دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام اشکام جاریه

Download New Music Morteza Pashaei Called Ashkam Jariye

Morteza Pashaei Esmesh Eshghe دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی اشکام جاریه

متن آهنگ مرتضی پاشایی اشکام جاریه

دوباره تو قلبم یه حسی اومده نمی دونم چیه شبیه عشقیه

که از روزای دور میمونه یادگار که می گفتم نرو منو تنها نذار

چهرت مثل قلبم شکسته تر شده چشما آروم تر شده هوا بدتر شده

دلم می خواد بگی کجا بودی یه عمر روزای بی منت چجوری سر شده

اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

می خوام تموم شه انتظار

روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

بارون شو تو قلبم ببار

درسته که میشه زمان بی معنیه چه حس خوبیه

همون دلشوره ها همون حرفای خوب تو چشم خیس ما

یه عالم قصه تو صدای بی صدا

انگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده

خدا عشقم شده شبیه اون روزا

بیا با من بیا هنوزم پیشمه تمام نامه ها مثل دیوونه ها

اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

می خوام تموم شه انتظار

روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

بارون شو تو قلبم ببار

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128