دانلود آهنگ جدید علی عبد المالکی به نام مخاطب خاص با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مخاطب خاص از علی عبد المالکی

دانلود آهنگ مخاطب خاص از علی عبد المالکی

متن آهنگ علی عبد المالکی مخاطب خاص

من تو رو دلم می خواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یه کم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو می کشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

ثبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاست

من تو رو دلم می خواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یه کم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو می کشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

ثبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاست