دانلود آهنگ جدید محمد چناری به نام با صدای بلند

Download New Music Mohammad Chenari Called Ba Sedaye Boland

Mohammad Chenari Ba Sedaye Boland دانلود آهنگ جدید محمد چناری با صدای بلند

متن آهنگ محمد چناری با صدای بلند

وقتی که یواشکی به من نگاه میندازی

بهترین لحظه دنیا رو برام میسازی

اسم هیچ کسی بجز خودت توی فالم نیست

کسی اندازه تو به فکر احوالم نیست

من همه زندگیمو یجا بنامت کردم

عشق واقعی رو به قلب تو ثابت کردم

با صدای بلند تا میتونی بخند

دلتو به این دل عاشق دیوونه ببند

به صدام عادت کن به نگام عادت کن

بمون و با بودنت خیالمو راحت کن

همین امروز باید بگی با من میمونی

بگو وابسته من شدی به این آسونی

کسی که عاشق تو شده دلش دریا نیست

اما تو دلش بجز تو واسه هیچکی جا نیست

با صدای بلند تا میتونی بخند

دلتو به این دل عاشق دیوونه ببند

به صدام عادت کن به نگام عادت کن

بمون و با بودنت خیالمو راحت کن