دانلود آهنگ جدید محمد رضایی به نام قسمت با لینک مستقیم

دانلود آهنگ قسمت از محمد رضایی

ترانه : محمد رضایی ، آهنگ : محمود گلی ، تنظیم : معین راهبر

دانلود آهنگ قسمت از محمد رضایی

متن آهنگ محمد رضایی قسمت

 

قسم میدم تو رو به پایه من نسوز برو به اشک من نگاه نکن به جاده چشم بدوز برو

نذار که زندگیه تو به پایه من حروم بشه بذار که هر چی بینه ماست به سادگی تموم بشه

قسمته زندگیه من بوده که اینجوری بشه مثه یه شمع بسوزمو نصیبه من دوری بشه

قسمته زندگیه من بوده که اینجوری بشه

مثه یه شمع بسوزمو نصیبه من دوری بشه

شعر آهنگ جدید محمد رضایی قسمت

عشقمو از تویه دلت بکنو از پیشم برو جدا شو از منی که من شعله ی آتیشم برو

وقته قشنگتو نذار به پایه من سیاه بشه نذار که زندگیه تو به خاطرم تباه بشه

قسمته زندگیه من بوده که اینجوری بشه مثه یه شمع بسوزمو نصیبه من دوری بشه

قسمته زندگیه من بوده که اینجوری بشه

مثه یه شمع بسوزمو نصیبه من دوری بشه

من از سکوته سرده تو میترسم ای وجوده من نشه یه وقتی بشکنی تمومه تارو پوده من

بعد من ای عزیزه من رخت سیاه به تن نپوش تو کوله باره غصه رو پشت سرم نکش به دوش

قسمته زندگیه من بوده که اینجوری بشه مثه یه شمع بسوزمو نصیبه من دوری بشه

قسمته زندگیه من بوده که اینجوری بشه

مثه یه شمع بسوزمو نصیبه من دوری بشه