دانلود آهنگ جدید فردین سعادت به نام من باهات هستم

Download New Music Fardin Saadat Called Man Bahat Hastam

Fardin Saadat Man Bahat Hastam دانلود آهنگ جدید فردین سعادت من باهات هستم

متن آهنگ فردین سعادت من باهات هستم

هر جور بشه فقط مال خودمی

با دل من منحرف عاشقونه میزنی

من باهات هستم هستم

من هستم تا آخرش

نگو سخته باورش که دل بستم بستم

واسه عطرت تو اتاق واسه رقصت توی باد دل من پر میزنه

بگو بگو تو تموم لحظه هات تو تموم خنده هات بگو مال منه

هر جور بشه فقط مال خودمی

با دل من منحرف عاشقونه میزنی

من باهات هستم هستم

من هستم تا آخرش

نگو سخته باورش که دل بستم بستم

هر جور بشه فقط مال خودمی

با دل من منحرف عاشقونه میزنی

من باهات هستم هستم

من هستم تا آخرش

نگو سخته باورش که دل بستم بستم

واسه عطرت تو اتاق واسه رقصت توی باد دل من پر میزنه

بگو بگو تو تموم لحظه هات تو تموم خنده هات بگو مال منه

هر جور بشه فقط مال خودمی

با دل من منحرف عاشقونه میزنی

من باهات هستم هستم

من هستم تا آخرش

نگو سخته باورش که دل بستم بستم