دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام میرم از این شهر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میرم از این شهر از فاتح نورایی

دانلود آهنگ میرم از این شهر از فاتح نورایی

متن آهنگ فاتح نورایی میرم از این شهر

 

من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی

مقصد مشخص نیست باید برم از اینجا هر جایی , از اینجا هر جایی

این شهره منه و هواش منو باز به گریه میندازه

غربت تو چشمامه شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه

از گوشه هایه این شهر خاطره ها دارم با اونکه یارم بود

میرم به اونجایی که یادم بره دائم کنارم بود

...

من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی

مقصد مشخص نیست باید برم از اینجا هر جایی , از اینجا هر جایی

این شهره منه و هواش منو باز به گریه میندازه

غربت تو چشمامه شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه

از گوشه هایه این شهر خاطره ها دارم با اونکه یارم بود

میرم به اونجایی که یادم بره دائم کنارم بود