دانلود آهنگ جدید شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام عین خیالم نیست با لینک مستقیم

دانلود آهنگ عین خیالم نیست از شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی

ترانه : نوید ابوترابی , تنظیم و میکس و مسترینگ : فریبرز خاتمی

دانلود آهنگ عین خیالم نیست از شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی

متن آهنگ شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی عین خیالم نیست

من تویه عاشقی هم حق خودم رو خوردم

عاقبته این عشقو دست خودت سپردم

دست تو که نگاهت سمته یه جایه دیگه ست

تویه چشایه برفیت رد یه پایه دیگه ست

عین خیالمم نیست عین خیالمم نیست

عاشقی زورکی نیست عین خیالمم نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی بنام عین خیالم نیست

♫♫♫♫♫♫

من تویه عاشقی هم حق خودم رو خوردم عاقبته این عشقو دست خودت سپردم

دست تو که نگاهت سمته یه جایه دیگه ست تویه چشایه برفیت رد یه پایه دیگه ست

عین خیالمم نیست عین خیالمم نیست عاشقی زورکی نیست عین خیالمم نیست

من تویه عاشقی هم حق خودم رو خوردم

عاقبته این عشقو دست خودت سپردم

دست تو که نگاهت سمته یه جایه دیگه ست

تویه چشایه برفیت رد یه پایه دیگه ست

عین خیالمم نیست عین خیالمم نیست

عاشقی زورکی نیست عین خیالمم نیست