دانلود آهنگ جدید عماد به نام عطر

Download New Music Emad Called Atr

Emad Atr 450x450 دانلود آهنگ جدید عماد عطر

متن آهنگ عماد عطر

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو مثله گلی که نفس میکشم این عطر وجودتو

تصویر چشات مثه خورشیده مثه وقت حضوره تو

تو پیش منی همش درگیر نگام محو چشایه تو

حسودی میکنم که همه جونو میدم وقف نگاه تو

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

وقتی پیشمی همه لحظه هام میشه واسم مثله خواب

بوسیدنه تو تویه هر نفس میشه یه رویا ناب

داغونه شبام که بخام سر شه تویه حس انتظار

تو میدونی صدات مثه تسکین مثه حس اعتبار

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام