دانلود آهنگ جدید شایع و تی دی به نام ما

Download New Music Shayea & T-Dey Called ma

Shayea Do Be Shak1 دانلود آهنگ جدید شایع و تی دی ما

متن آهنگ شایع و تی دی ما

مکم تر أ کوه لایِ کلی دشمن و دوست

اون وایساد و پشتمو دوخت

انگار ایندفعه نوبتمون شده بود

یه چی میگفت نه ایندفعه رو بمون

هر چی دلت میخوادُ بگو

زندگی کوتاهه مثِ دورِ موت

خودت خوب میدونی پس بکن و بتون

درسُ تعطیل کردم أ بیخ

خندیدن بم (بهم) و قلبم نریخت

این مسیر برگشتنی

نبود،نبود مثِ هر رفتنی

من اومدم آ شم با تو

تو جاده خاکی همراه شم بتو

هیچی از این دنیا تو جیبام نی

یه عمر کردم تو شلوارم پاتو

تو این اتاق ده متری

هر رو (روز) بیشتر از دیروز نخ کش میشم

همه نگا میکنن تو دستت چی هست

حیف که رپ نسیه ـَست

دُزدا برا ما أ دَم قسطی رفت و پول حواسمو پرتش میکرد

هر چرتی رو ربط بِت (بهت) میدن

حیف که رپ نسیه ـَست

اومد دنیا وقتی بارون میزد

سریع گذشت ولی آروم پیش رفت

دید آدما چطور داغون میشن

به خودش اومد و دید

دو روز بیشتر نی

اِی دو روز بیشتر

دو روز میشم

اِی،اِی

خودت بگو غیرِ اینه

یه بار فرصت زندگیمه

حالا یکی سفت میگیره

یکی شوخی میکنه یکی جدی میگه

خودِ خودش مسئوله هر کی که

جی تو زندگیش ممنوعه پس چی

جلو هر جلغوزی خم شی که رد شی

نه این تو دستور من نی

هنـــوز زندم بی منت

هِی ساختم هی رفت زیرش نه

باز کردم و یکی تعطیلش کرد

هیچیو هیش که نمیکنه تقدیمت مرد

صد بار هم خورد کفگیرت تَش

دویـــست دفعه بگو من میرسم

بلند شم من أ هر کی بهترمه

باید تسلیمِ تصمیمت شَن

اومد دنیا وقتی بارون میزد

سریع گذشت ولی آروم پیش رفت

دید آدما چطور داغون میشن

به خودش اومد و دید

اِی دو روز بیشتر

دو روز میشم

من نمیدونم

کی کجا گفت کی چی کار کرد

کی جا خورد

خودمو نگه داشتم تو این اتاق

خوش

توأم جا تحمیل دعام کن

چون همه خوابای رنگیمُ آب بُرد

دُزدیم انگار رفتیم تو سانسور

رپ شطرنجی ترین تصویر سال شد

انگار

همه قاتلا کشف،کاسبا کشک

هنر و رپ و راه ما کج

بگو رو صورتاشون آب بپاشن

نبندن راه اضافه {نامفهوم}

بی،بی چند تا اما به پاکت

دیدی نمیخوایم اگه باشه با شرط

من رو این زمین یه بار زندم

باید باشه اونجوری که خواسته باشم

آه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128