دانلود آهنگ جدید شایع به نام دو به شک

Download New Music Shayea Called Do Be Shak

Shayea Do Be Shak1 دانلود آهنگ جدید شایع دو به شک

متن آهنگ شایع دو به شک

وقتی میشکنم با من میشکنی

صدام که میکنی جانم میشنوی

تو این دلِ گُنده جات کم نیس یعنی

اینطوری پیش نره بات سنگین تریم

نه تو محتاج منی نه من به تو نیاز

دارم پَ راحت بشین و کم دکوری باش

جنگ میکنم باید جنگ بکنی بام

بر عکس تو من خوشبختیتُ میخوام

میرم اونور که دس بِم (بهم) ندی

چون من بی تو تو بی من بهتری

جفتمون به هم دو به شَکیم

یعنی جُنب بخوری میپاشه فوری فکت زمین

هَه شاید فکم زمین

چیه چرا برق أ کَلَت پریــد

بهم بگو مگه غیر اینه تا پُشتمو

بِت کنم خنجر زدی

همه تو فیلمن همه تو نقش

هر کی یه شکل دیگه بیرونِ درِ خونش

موقع لات بازیا خفن تهِ کوچن و جاش

بچه خوشگلِ رو پَرِ قو

همه جایِ هم دیگن اَه

همه خالی بندین

برا بازی خوبت جایزه ــَم میدن

من همون که باش بازی کردی ــَم

دو به شَکَم بت تردید تویِ کلمه

اگه دوستی نباش

میگن دوستی تو دوری محکمتره

وقتی درد بیاد تو بدنت

بد باشی میبینی خوبن همه

بهتره خودشو گول نزنی

هیش هیش کی خودشُ گول نزنه

اومدی اینجا پِیِ چی

شدی بازیگر فیلمنامه یکی

به چی میخوای برسی

دروغُ باید تو چشمات بکِشیش

وقتی راهِ یه سیم نولِ

نمیشه فاز بکشی

رات به این جاده نمی خوره

خودت خودت خودت

همونی که تو تنهاییت پُره

حتی اصلا بلد نی راضیت کنه

با صورت رو زمینه تا میدوئه

پارست ترکیده ولی حالش خوبه

هنوز کفِ دلش تابستونه و

خرجِ یه ماه تهِ ساکش پول

مشتتُ پرتابش کن

جا صورتم هوا نباشه از ما دلخور

دو به شَکَم بت تردید تویِ کلمه

اگه دوستی نباش

میگن دوستی تو دوری محکمتره

وقتی درد بیاد تو بدنت

بد باشی میبینی خوبن همه

بهتره خودشو گول نزنی

هیش هیش کی خودشُ گول نزنه

نزدم عکس روزامُ به دیوار

هرجا میرم دلم اونجا رو نمیخواد

یه دل گرمیتن لایِ رفیقامه

وَ إلا ایران به پول جایزه میداد

حتی چشای تو به پول جایزه میداد و

من با خودم کشیدم جلو آینه سیگار

باز هی جلو آینه سیگار

آه

خوردم خوابیدم گشتم هر روز

زورم از زندگیم کمتر شد

نوشته ی رو این چرک نویس کم رنگ

فکر برنده جسم بی حرکت

بم گفتی ازم خسته ای

گفتم مزخرفی بی مزه ای

بهتری تو کج بری من راست

چون تو راست من کج

ولی جدا از هم ولی جدا از هم

دو به شَکَم بت تردید تویِ کلمه

اگه دوستی نباش

میگن دوستی تو دوری محکمتره

وقتی درد بیاد تو بدنت

بد باشی میبینی خوبن همه

بهتره خودشو گول نزنی

هیش هیش کی خودشُ گول نزنه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128