دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ خاطره بازی از محسن یگانه

دانلود آهنگ خاطره بازی از محسن یگانه

متن آهنگ محسن یگانه خاطره بازی

تو میترسی بیکسی مارو کنار هم ببینه
تو میتونستی و نخواستی همه ی دردم همینه
همه ی حرف من اینه که چرا از چشت افتاد
اونکه بی اشاره ی تو دل به جاده ها نمیداد

بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه
بی تو شیرینی لبخند روی لبای من گناهه
روی لبای من گناهه
از خیالشم میترسم که ببینمت کناره
یه کسی که تا دلش خواست سر روشونه هات بذاره
سر روشونه هات بذاره

♫♫♫

حالا باقیمون رهای منو احساسم همینه
دل دلتنگم غروبا پای پنجره بشینه
دلخوشیم یه ابر تیره ست که هوای منو داره
آخه از سیاه ترین ابر بهترین بارون میباره
بی تو تکلیف ِ من اینه مشقای خاطره بازی
باقی عمری که باید با بد و خوبش بسازی
با بد و خوبش بسازی

بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه
بی تو شیرینی لبخند روی لبای من گناهه
روی لبای من گناهه

سر روشونه هات بذاره..