دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام حالم حال خوبیه

Download New Music Hasan Shamaizadeh Called Halam Hale Khoobie

Hassan Shamaizadeh Halam Hale Khobie 450x450 دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده حالم حال خوبیه 

متن آهنگ حسن شماعی زاده حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

من هنوزم تو تموم لحظه هام همه چی با تو شروع میشه برام

من هنوزم که هنوزه با نگام به تو میفهمونم از تو چی میخوام

به تو میفهمونم از تو چی میخوام

حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

تو یه راهی که ادامه میدمت از همون ثانیه ای که دیدمت

نفسم شدی نفس کشیدنت تو رو حتی به خدا نمیدمت

من هنوزم با همین سادگیام حاضرم هر جا بگی باهات بیام

تویه بیداری و رویا با توئم تو بخوای تا ته دنیا با توئم

من دلم خوشه هنوزم به همین بدونی برام خدایی رو زمین

بدونی تمومه زندگیم کیه حال من با تو چه حال خوبیه

حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه