دانلود آهنگ جدید الیاس صالحی به نام جای تو خالیست با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جای تو خالیست از الیاس صالحی

دانلود آهنگ جای تو خالیست از الیاس صالحی

متن آهنگ الیاس صالحی جای تو خالیست

 

باز تو را میخواند این آواز با عشقو نغمه و با ساز بگیر دستمو با احساس

باز نگاهت پر شدست از راز گمانم عشق شدست آغاز

نباشی قلبه من تنهاست

باز قلبم با چشمانه تو آرام است نگاهت رنگ بارانست

نباشی دل هراسانست

این احساسی که در قلب من جاریست

همون تکرار تنهاییست نباشی جایه تو خالیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید الیاس صالحی نام جای تو خالیست

♫♫♫♫♫♫

باز شدست دنیا فراموشم تو را میخواند آغوشم

نباشی بی تو خاموشم

باز به دیدار تو میکوشم درونه سینه میجوشم

باز عشقت کرده مدهوشم

باز قلبم با چشمانه تو آرام است

نگاهت رنگ بارانست نباشی دل هراسانست

این احساسی که در قلب من جاریست

همون تکرار تنهاییست نباشی جایه تو خالیست

باز تو را میخواند این آواز

با عشقو نغمه و با ساز

بگیر دستمو با احساس

باز نگاهت پر شدست از راز

گمانم عشق شدست آغاز

نباشی قلبه من تنهاست

باز قلبم با چشمانه تو آرام است

نگاهت رنگ بارانست

نباشی دل هراسانست

این احساسی که در قلب من جاریست

همون تکرار تنهاییست

نباشی جایه تو خالیست