دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی به نام با تو میمونم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ با تو میمونم از مهدی اسدی

دانلود آهنگ با تو میمونم از مهدی اسدی

متن آهنگ مهدی اسدی با تو میمونم

تو اونی که عشق تو از همه چی قشنگتره
چطور میتونه قلب من عشق تورو یادش ببره
احساسمو تو میشناسی احساس توی قلبمو
چقدر خوبه همون لحظه که میگیری تو دستمو

با تو میمونم اینو میدونم
از حالا عاشقم تا ته دنیا
فکر و خیالم اینه که با هم
بمونیم تا ابد مثل یه رویا
بی تو محاله زنده بمونم
دوست دارم تورو با دل و جونم
بی تو میمیمرم هر جا که میرم
حس میکنم توی عشقت اسیرم

...
تو دنیایی که آرزوم فقط به تو رسیدنه
محاله که یه لحظه هم دلم ازت دل بکَنه
فقط تورو دوست دارم اینو یه وقت یادت نره
تو این دنیا واسه قلبم آخه کی از تو بهتره

با تو میمونم اینو میدونم
از حالا عاشقم تا ته دنیا
فکر و خیالم اینه که با هم
بمونیم تا ابد مثل یه رویا
بی تو محاله زنده بمونم
دوست دارم تورو با دل و جونم
بی تو میمیمرم هر جا که میرم
حس میکنم توی عشقت اسیرم