دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری (احمد سلو) به نام دوست دارم

Download New Music Ahmadreza Shahriyari (Ahmad Solo) Called Dooset Daram

Ahmad Solo Dooset Daram دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری دوست دارم

متن آهنگ احمدرضا شهریاری دوست دارم

دوست دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

دوست دارم میدونی که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

این بازیه زمونست آخه منم جوونم همه میگن دیوونست اینو خودم میدونم

همه میدونن که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

همه میدونن که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده