دانلود آهنگ جدید احسان پایه به نام بهش بگید

Download New Music Ehsan Payeh Called Behesh Begid

Ehsan Payeh Behesh Begid دانلود آهنگ جدید احسان پایه بهش بگید

متن آهنگ احسان پایه بهش بگید

بعد یه عمری اومده چی میگه میونه ما حرفی نمونده دیگه

بعد یه عمری اومده چی میخواد مثله یه حسرته که رفته از یاد

وقتی که داغون میشدم کجا بود بگید شبه تولدم کجا بود

شبایه بیخوابیه من چیکار کرد موقع بی تابیه من چیکار کرد

بهش بگید بره همونجا که بود برگرده به هر جای دنیا که بود

بهش بگید سراغمو نگیره واسه پشیمونی یه ذره دیره

بهش بگید بره همونجا که بود برگرده به هر جای دنیا که بود

بهش بگید سراغمو نگیره واسه پشیمونی یه ذره دیره

وقتی میمردم از غمش کجا بود از وقتی که ندیدمش کجا بود

تمومه زندگیمو دادمو رفت پاشو گذاشت رو اعتمادمو رفت

اسمشو دیگه پیشه من نیارید دلم رو به حاله خودش بذارید

با اینکه هیشکی پر نکرده جاشو دلم نمیخواد بشنوم صداشو

بهش بگید بره همونجا که بود برگرده به هر جای دنیا که بود

بهش بگید سراغمو نگیره واسه پشیمونی یه ذره دیره

بهش بگید بره همونجا که بود برگرده به هر جای دنیا که بود

بهش بگید سراغمو نگیره واسه پشیمونی یه ذره دیره

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128