دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام بادکنک

Download New Music Armin Nosrati Called Badkonak

Music Afshar Ft. Armin Nosrati Badkonak دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی بادکنک

متن آهنگ آرمین نصرتی بادکنک

خانوم داری کجا میری چرا قر میدی راه میری

با اون چشمایه آهویی داری رو مخه ما میری

دلم تاپ تاپو تاپو تاپ تاپ داره بهونه میگیره

دیگه آروم نمیگیره آخه گلوم پیشت گیره

میدونی دل اسیره میدونی من شدم بدجوری مستت

دلو بدجوری بردی ناز شصتت مثه بادکنکه دلم تو دستت

یه وقت نترکه قربونه دستت , یه وقت نترکه قربونه دستت

میدونی عاشقم عاشقه چشماتم

میدونی من هلاک اون اداهاتم

تو که سرخیه لبهات گله آتیشه

میدونی سوخته ی آتیشه لبهاتم میدونی جون پناهتم

میدونی من شدم بدجوری مستت

دلو بدجوری بردی ناز شصتت

مثه باد باد باد بادکنکه و دلم تو دستت

یه وقت نترکه قربونه دستت

یه وقت نترکه قربونه دستت

میدونی عاشقم عاشقه چشماتم میدونی من هلاک اون اداهاتم

تو که سرخیه لبهات گله آتیشه

میدونی سوخته ی آتیشه لبهاتم میدونی جون پناهتم

میدونی من شدم بدجوری مستت

دلو بدجوری بردی ناز شصتت

مثه باد باد باد بادکنکه و دلم تو دستت

یه وقت نترکه قربونه دستت

یه وقت نترکه قربونه دستت

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128