دانلود آهنگ ایمان غلامی بیتاب

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام بیتاب با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک ایمان غلامی بیتاب (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Iman Gholami Called Bi Tab From DayMusics

ترانه سرا ، موزیک و تنظیم : ایمان غلامی

متن آهنگ ایمان غلامی به نام بی تاب + پخش آنلاین آهنگ

تو دلبر دل ربای جذاب منی من در تاب و تاب تو تو بی تاب منی

دانلود آهنگ ایمان غلامی بیتاب

آهنگ بی تاب توسط ایمان غلامی اجرا شده است که شما می توانید این آهنگ را از سایت دی موزیک دانلود و گوش کنید.

 

متن آهنگ بیتاب با صدای ایمان غلامی

تو دلبر دل ربای جذاب منی
من در تاب و تاب تو تو بی تاب منی
تو ناز میکنی ای نازنین نگار
من محو توام زیباترینی یار من
باده به دستم می خوردم و مستم
من عاشق و شیدا هوا خواه تو هستم
قد و بالاتو بنازم بنازم بنازم که میرقصی
تو به سازم به سازم به سازم
مژده دهید دل را تا بوی یار میرسد
فصل بهار میرسد دل به قرار میرسد
قد و بالاتو بنازم بنازم بنازم که میرقصی
تو به سازم به سازم به سازم

دانلود آهنگ ایمان غلامی بیتاب