دانلود آهنگ اکس بند دل دیوونه

در کنار شما هستیم در وبسایت موزیک وی با دانلود آهنگ جدید و فوق العاده جذاب از اکس بند عزیز با عنوان “دل دیوونه” با بهترین کیفیت mp3 همراه با تکست ترانه

Download Song “X Band” In The Name Of “Dele Divoone” In 320 And 128 Quality On Musicw

mw x band dele divoone دانلود آهنگ اکس بند دل دیوونه

متن آهنگ دل دیوونه اکس بند

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

اگه دلتو مثل دلم بزنی به دریا اونوقت شرطه
چند وقته که ساختم باهات همش واسم عذابه همش سرده
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
دل دیوونه دیگه بریده مگه نمیبینی چمدونشو جمع کرده
دل تو هم که حزب باده اصلا معلوم نیست با خودش چند چنده
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
این نامه برا توئه من تو رو میشناسم از دست خطتت
دم و دیقه هی قهر میکنه سریع پشیمون میشه میخواد برگرده
musicw 5 دانلود آهنگ اکس بند دل دیوونه
اگه ستاره شی بری آسمونم میام دنبالت من میخوام بات بمونم
دردت به جونم چون چشات یه دونس من فک کردم رفتارام عاشقونس
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
اگه گیری دادم بذار پای علاقم که میگی که از قصد بود نه واقعا
تو چی میدونی از شبای غم بارم من فکر تو بودم تمام دقایقم
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
بده بره کینه ها رو این یه بارو ببین دور ننداز ما رو
تو مسیرم به مات یه سری بزن بگو گناه داره خیلی تنهاس یارو

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

آهنگ اکس بند دل دیوونه