دانلود آهنگ جدید یوسف بهراد به نام زیبایی و غرور با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک یوسف بهراد زیبایی و غرور (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Yusef Behrad Called Zibaio Ghorur From DayMusics

ترانه سرا: ساره تاجیک ، موزیک: وحید پویان ، تنظیم کننده: میلاد هاشمی

متن آهنگ یوسف بهراد به نام زیبایی و غرور + پخش آنلاین آهنگ

دنیامی و حسم بهم میگه دنیا بهم علاقه مند شده ابری تر از اونم که فکر میکنی طاقت نمیارم

دانلود آهنگ جدید یوسف بهراد به نام زیبایی و غرور با کیفیت عالی و لینک مستقیم

آهنگ زیبایی و غرور توسط یوسف بهراد اجرا شده این آهنگ را از دی موزیک دانلود و گوش نمایید.

متن آهنگ زیبایی و غرور با صدای یوسف بهراد

گاهی نمیتونم بفهممت اونقدر که عجیبه رفتارات
توقع داری چی بگم وقتی سر در نمیارم من از کارات
پیچیدگیت تو عشق ورزیدن رو دست موهاتم بلند شده
دنیامی و حسم بهم میگه دنیا بهم علاقه مند شده
ابری تر از اونم که فکر میکنی طاقت نمیارم
باور نمیکنی حالی مثله حاله پروانه ها دارم
راحت نمیگیری شاید واسه همین ازت خوشم میاد
اقرار میکنم زیبایی و غرور خیلی بهم میاد

دانلود آهنگ یوسف بهراد زیبایی و غرور

خیلی بلند پروازی تویه عشق دنیامو با عشقه تو میسازم
بگو که دوسم داری و بعدش تکرار کن تکرار کن بازم
پیچیدگیت تو عشق ورزیدن رو دست موهاتم بلند شده
دنیامی و حسم بهم میگه دنیا بهم علاقه مند شده
ابری تر از اونم که فکر میکنی طاقت نمیارم
باور نمیکنی حالی مثله حاله پروانه ها دارم
راحت نمیگیری شاید واسه همین ازت خوشم میاد
اقرار میکنم زیبایی و غرور خیلی بهم میاد