همیشه میگن مهمان حبیب خداست اما این بار حبیب مهمان خدا شد .

حبیب محبیان یکی از خواننده های معروف و در عین حال محبوب ایرانی متولد سال 4 مهر ماه 1331 می باشد . محل تولد شمران تهران زمان فوت 21 خرداد 1395 در سن 63 سالگی دار فانی را خواند . 

 

مرگ حبیب
عکسهای دردناک لحظه مرگ حبیب + زندگی خصوصی منتشر نشده

علت مرگ حبیب

طبق خبرهای رسیده حبیب از گذشته دچار عارضه های قلبی شده بود . اما متاسفانه صبح امروز بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد .

مکان مرگ

حبیب چند صباحی وقت خود را در مازندران روستای بسیار زیبای نیاسته در کتالم از توابع رامسر میگذارند . با کمال تاسف در همین روستا درا فانی را خواند .

زمان مرگ و نحوه فوت

حوالی ساعت 9 صبح طی تماس تلفنی با اورژانس مازندران مبنی بر وخامت اوضاع مریض, آمبولانس به محل اعزام شد . متاسفانه زمانی که تیم اورژانس رسیدند هیچگونه علائم حیاطی را مشاهده نکردند . در واقع حبیب قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود .

عکسهای دردناک از جسد حبیب

 

عکسهای دردناک لحظه مرگ حبیب + زندگی خصوصی منتشر نشده

 

 

عکسهای دردناک لحظه مرگ حبیب + زندگی خصوصی منتشر نشده

 

فاجعه شوم سال 1395 برای خانواده حبیب

متاسفانه سال 95 سال خوبی برای حبیب و خانواده نبود چراکه برادرش منصور محبیان از نوازندگان به نام ویالون چند ماه اخیر با برادش وداع کرده بود . ظاهرا حبیب نتوانست دوری برادرش را تحمل کند چند ماه بعد در تاریخ 21 خرداد 95 به سوی برادرش شتافت .

 خروج حبیب از ایران و بازگشت مجدد

حبیب خواننده دوران شاه پس از انقلاب به مانند دیگر خوانندگان در سال 1360 راهی آمریکا شد . اما همواره طی مصاحبه های اخیرش دلش برای ایران تنگ شده بود و هر طور بود توانست سال 1388 پس از 28 سال دوری از وطن موافقت رئیس جمهور وقت محمود احمدی نژاد را جلب کند و به ایران بازگردد .

زندگی خصوصی حبیب

 حبیب یکی از معدود خواننده های لی انجلسی بود که به زندگی خانوادگی پای بند بود . سال 56 یکی از شوم ترین سالها برای حبیب بود چراکه در آن سال همسر اول خود به نام شادی و بلافاصله ظرف چند ماه مادرش را از دست داد . حبیب از همسر اول خود یک فرزند به نام احمد رضا دارد .

در سال 56 حبیب تحت تاثیر فوت ناگهانی دو عزیر خود بود به همین دلیل توانست موفق ترین آلبوم عصر زندگی خود را به نام مرد تنهای شب را منتشر کند . از آهنگهای معروف این آلبوم می توان به شهلای من اشاره کرد که در وصف مرگ همسرش خواند و خرس کودکی , مادر را برای غم از دست دادن مادرش خواند .