دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی آزادی

سوپرایز ویژه و خاص موزیک وی برای شما عزیزان | آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی سامان جلیلی به نام آزادی با 2 کیفیت عالی و خوب و متن ؛ امیدوارم لذت برده باشید.

ترانه سرا و آهنگسازی: سامان جلیلی .~. میکس و مسترینگ: فرید ایمانی

Download Song “Saman Jalili” In The Name Of "Azadi" In 320 And 128 Quality On Musicw

سامان جلیلی آزادی

دانلود آهنگ سامان جلیلی آزادی

متن آهنگ آزادی سامان جلیلی

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

نمیتونـی بمونـی خب بُـرو 💕✌
صدای پـای رفتن تـورو هزار بـار شنیدم ◆
اینـم روش چـه کاریـه 💕✌
کـی میدونـه چـه حالـی دارمو 💕✌
دیگـه نپرسـه هیشکـی حـالمو 💕✌
کجـاست عشق شیرین کـی فرهـاده چـه کاریـه ◆
آزادی من بهت حق میدم من تـورو بخشیدم آزادی ◆
هر چیشـه تقدیـرم من خـود تقصیـرم آزادی 💕✌
من بهت حـق میدم من تـورو بخشیدم آزادی 💕✌
musicw 1 دانلود آهنگ سامان جلیلی آزادی
هر چیشـه تقدیـرم من خـود تقصیـرم آزادی ◆
من عشقو یاد کـی دادم تقـاص 💕✌ ◆
این گناهو دادم از اولـم دل تـو واسـه من نبود
این آخـرین قـراره عشقم تـو بودی 💕✌
عشق و نـور چشمم از اولـم دل تـو واسـه من بـود ◆
آزادی من بهت حـق میدم من تـورو بخشیدم آزادی ◆
هر چیشـه تقدیـرم من خـود تقصیـرم آزادی 💕✌
من بهت حـق میدم من تـورو بخشیدم آزادی 💕✌
هر چیشـه تقدیـرم من خـود تقصیـرم آزادی 💕✌

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───


توضیحات تکمیلی سامان جلیلی در اینستاگرام درباره آهنگ آزادی

سلام
موزیک و موزیک ویدیو آزادی تقدیم به شما امیدوارم که خوشتون بیاد❤❤
تشکر میکنم از محمد قیامتی عزیزم که مثل یه برادر کنارمه،از حامد همت بابت کارگردانی ویدیو و کاور کار تشکر میکنم که خیلی زحمت کشید،از امیر حسین فتاحی بابت عکس ،فرید ایمانی عزیزم که زحمت میکس کار رو کشیده کلی کار های خفن داره آماده می کنه که بزودی میشنوین ، از برادر عزیزم هیراد نیکنام بابت گیتار این موزیک تشکر میکنم و در آخر از جمال دهقانپور دوست داشتنی که مدیریت پخش کارهام رو به عهده داره تشکر میکنم❤
عاشقتونم تا ابد