وبسایت رسمی برنامه نود -  بازیکن تراکتورسازی گفت: وقتی از بچه‌ها پرسیدم گفتند صد درصد پنالتی بود و حتی بازیکن حریف هم گفته بود من خطای پنالتی کردم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم،  محمد ایران پوریان درباره تساوی تراکتورسازی برابر نفت، اظهار داشت: تیم ما هوشمندانه و متفکرانه بازی کرد و توانستیم ۳ به یک جلو بیافتیم اما اخراج آندرانیک تیموریان باعث شد روند بازی تغییر پیدا کند.

بازیکن تراکتورسازی افزود: بعدازاین اخراج تیم ما به عقب کشیده شد و باعث شد تیم حریف به جناحین برود و سانتر کند که متأسفانه ما از این ناحیه ضربه خوردیم و قهرمانی را با نائب قهرمانی عوض کردیم.

وی با اشاره به کارت قرمز به آندرانیک تیموریان گفت: من بالا بودم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد به همین خاطر نمی‌توانم نظری بدهم.

ایران پوریان درباره صحنه‌ای که تراکتوری‌ها معتقدند بودند باید پنالتی اعلام می‌شد، تصریح کرد: من خودم ندیدم اما وقتی از بچه‌ها پرسیدم گفتند صد در صد پنالتی بود و حتی بازیکن حریف هم گفته بود من خطای پنالتی کردم.

مدافع تراکتورسازی افزود: ما از داوری ضربه خوردیم و الآن هم هیچ حرفی برای گفتن نمانده است و هرچقدر هم صحبت کنیم به‌جایی نمی‌رسیم.

وی با اشاره به اعلام خبر دروغین تساوی سپاهان با سایپا، تأکید کرد: متأسفانه نمی‌دانم چه کسی به نیمکت ما گفت بازی سپاهان مساوی شده است درحالی‌که در آن ۳-۴ دقیقه می‌توانستیم به گل برسیم اما با این حرف الکی ۳-۴ دقیقه از بازی به هدر رفت و بازیکنان ما مشغول خوشحالی و دفاع کردن شدند.

ایران پوریان خاطرنشان کرد: مهم نیست از چه کسی این کار سر زد اما کار قشنگی نبود.