دانلود مسابقه برنده باش با لینک مستقیم

دانلود رایگان مسابقه ، دانلود مسابقه ایرانی ، دانلود مسابقه برنده باش

با کیفیت 720p | 480p | قسمت چهارم 4 اضافه شد.

با مجری گری محمدرضا گلزار از شبکه سه سیما

Barandeh Bash 350x472 دانلود مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار شبکه سه سیما

ژانر : سرگرمی
زمان مسابقه : 60 دقیقه
حجم : 174 الی 620 مگابایت
زبان : فارسی
سال انتشار : 1397
محصول : ایران
پخش : شبکه سه سیما
مجری : محمدرضا گلزار
خلاصه داستان : برنامه برنده باش که پیش از این میلونر شو نام داشت توسط تهیه کنندگان سری اول برنامه دورهمی تولید و یکی از دلایل رسانه ای شدن بیشتر این برنامه نسبت به دیگر برنامه‌های سیما، اجرای این برنامه توسط محمدرضا گلزار بازیگر سینما است، که اولین حضور خود را در تلویزیون و به عنوان مجری تجربه کرده است. گلزار هدف برنامه برنده باش را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بیان کرد و خاطرنشان کرد مخاطبان می توانند با شرکت در این برنامه که قالبی مسابقه‌ای دارد با پاسخ به سوالاتی که از آنها از کتب مختلف پرسیده می‌شود برنده صد میلیون جایزه نقدی شوند.

درباره مسابقه : زمان پخش مسابقه بزرگ برنده باش که با جایزه 100 میلیونی برای شرکت کنندگانش می تواند مسابقه جذاب و پربیننده باشد هنوز مشخص نشده است و در مرحله پیش تولید قرار دارد.

نحوه شرکت در مسابقه برنده باش :

روش اول :

لینک دانلود اپلیکیشن برنده باش : barandehshow.ir

برای دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن برنده باش به آدرس نوشته شده رفته و روی دانلود اپلیکیشن (نسخه اندروید، دانلود مستقیم و یا نسخه IOS) کلیک کنید.

روش دوم :

در صورتیکه تمایلی به مراجعه به وب سایت معرفی شده مسابقه بزرگ برنده باش ندارید می توانید با ارسال نام کوچک خود به شماره ۱۰۰۰۸۸۰ ارسال کنید تا لینک دانلود را از طریق اس ام اس دریافت کنید.

 

دانلود مسابقه برنده باش