دانلود فول آلبوم محسن یگانه با لینک مستقیم

دانلود فول آرشیو محسن یگانه

//bayanbox.ir/view/1203814684735822660/mohsen-yegane.jpg

تمام آلبوم ها:

آلبوم محسن یگانه EP

دانلود کل البوم در فایل زیپ

باور کنم (رمیکس)

عید هر سال

مرد

آلبوم محسن یگانه حباب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

باورم کن

نمیشه

حباب

یادته

دوست دارم

نرو

نمی زارم خسته بشی

کی جای من امده

بخند

تنهایی

تو که می دونی

هوایی شدی

بیت آخر

آلبوم محسن یگانه بنویس از سر خط

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

بنویس از سر خط

کربلا

دیگه چی می خوای

برو بابا

بی حیا

دل ساده من

شاهد

فاصله

آلبوم محسن یگانه نفس های بی هدف

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

نفس های بی هدف

اخه دله من

نخواستم

گناهی ندارم

جشم های خیس من

سرتو بالا بگیر

نشکن دلمو

هیچی نمی تونم بفهمم

بنویس از سر خط

اخه دله من

آلبوم محسن یگانه رگ خواب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

رگ خواب

سکوت

دو راهی

آدم ها

رگ خواب

من تورو کم دارم

ضربان معکوس

نباشی

عذاب

بمون

حافظه ضعیف

دو رهیی(بی کلام)

آلبوم محسن یگانه سال کبیسه

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

برو برو

خبر نداری

نشکن دلمو

نفرین

خیال

سال کبیسه

سرنوشت

آلبوم محسن یگانه ته خط

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

آتیش پاره

نفرین(رمیکس)

هنوز وقتی نیست

جمعه

خون چگر

روتو کم کن

گرد گبار

نفس بریده(فیت فرزاد فرزین)

جای تو نیست

قلعه کرکس ها

چشمای خیس من

چی بگم

فاصله ها

هنوز

یکی رفت یکی موند

تبر نزن

آلبوم محسن یگانه وقتی رفتی

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

قوربت من

هنوز نفرین

وقتی نیستی

کدوم شانس

وقتی رفتی

ملالی نیست

ای دل تنها

آینه چشمای تو

یکی بود

جمعه

آهنگ هایی که بصورت زنده در کنسرت ها خوانده شده:

بنویس از سر خط

ماه عسل

ای خدا دل گیرم ازت

گناهی ندارم

هیچی نمی تونه بفهمه

خاکسترم نکن

نشکن دلمو

چشمای خیس من

 تک آهنگ ها

بازم بخند

من

قرص های خواب آور

خیابونا

خستم

امروز تولدمه

یه هفته به عید

دوست دارم(رمیکس)

خاکسترم نکن

خیاله تو

چوپان دروغ گو

انده خلاف

اینجا جای تو نیست

مرگ خاموشی

گیرم بازم بیای

گرد و گبار

اسکله

اشک

فاصله ها بنویس

یکی رفت یکی موند

تبر نزن

جوان آریایی

حیف

پاره تنم کجاست

نشانی

ظالم

جواب

الهه ی ناز(فیتبنیامین بهادری به صورت زنده)

نشان بی نشانه ها