دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین با لینک مستقیم

دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین

//bayanbox.ir/view/3562328726487514847/Farzad-Farzin.png

فول آلبوم فرزاد فرزین

آلبوم ها :

آلبوم شلیک :
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بیا بیا
دوریت
می دونم
بانو
نه
شورشی
بچه
حس خوب
عذاب
جای خالیت
یه زن

آلبوم شانس:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
احساس من
چیکه چیکه
برو
دونه دونه
شانس
اون تو نیستی
چرا دنیا
دیگه دیره
کی می تونه
فانوس
سوپر استار

آلبوم شراره:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
شراره
طلوع
سالی
ستاره
شهره من
من و تو
قاصد
معشوق سیاهی
شالیزار
رمیکس
آلبوم شوک:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
شوک
بن بست
بازیگر
یادمه
گیج
تاج ترانه
شوک(رمیکس)
بمون
به تو مدیونم
بد تو
می بخشمت
من و تو(رمیکس)

آلبوم تعقیب:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
طلوع کن
خاطره
اعتراف
لجباز
تعقیب
بگو
عشق من
نفرین بر جنگ
فال
پایه پیاده
یادته(فیت ببک تسلیمی)

آلبوم تحدید:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
هم وطن
نیشخند
ندا
رنگ تازه
هدیه خدا
تو میدونی
رمیکس

تک آهنگ ها:
ماه عسل
امید جانم
واسه آبروی مردمت بجنگ(فت محسن چاوشی)
گریه کن
ماه من
کشتی صلح
خلیج فارس