دانلود ریمیکس بهترین آهنگ های شاد 97 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

Downloading Remix Best Happy Songs 97 From DayMusics

دانلود آهنگ ها بصورت تک تک + پخش آنلاین آهنگ

این ریمیکس از آهنگ های خوانندگان ایرانی گلچین شده است.

شما می توانید ریمیکس بهترین آهنگ های شاد و عروسی را از سایت دی موزیک دانلود و گوش کنید.

دانلود از دی موزیک نیم بها می باشد و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.

این آهنگ بسیار طولانی می باشد و حجم اهنگ ۸۳ مگابایت و حدود ۱ ساعت می باشد.

ریمیکس شده از آهنگ ها و خوانندگان زیر

دانلود آهنگ علی مولایی شب طولانی

یه شب طولانی کنار اونایی که دوسشون داری و دوست دارن و تو خوشحالی
جای یه چنتا مسافر قدیمی پیش ما خالی
آخ تو شب یلدای منی دیوونه ی دوست داشتنی
لبای تو رنگ اناره و هندونه شیرینیش کم یاره پیش بوسه های تو


دانلود آهنگ محمد علیزاده زندگی

زندگی زندگی زندگی منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جون و دل کی بودی بگو آخه چی بودی
دل منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی
دل بیچاره گیر افتاد عاشق تو شدم ای داد


دانلود آهنگ هوروش بند عاشقم کردی

با اون نگاه گیرات خودتو جا دادی تو قلبم
نمیدونم چی شد که شدم عاشق تو کم کم
خدا میدونه من دیوونه دلم آروم نمیبشه نبینمت یه لحظه
آره این حال خوبم به همه دنیا می ارزه
عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال


دانلود آهنگ بهنام بانی چه بخوای چه نخوای

چه بخوای چه نخوای تو رو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم
خودتو برسون به دله بیقرارم آخه من تو رو دوست دارم
چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای می مونم عشقه من پات
هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آرومشم باهات


دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام بانو جان

تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود طفل نوپای غزل باز زمین گیر شود
بی قرارم که به دست آورمت من یا نه ترسم از دست روی و تا ابد دیر شود
همه تقدیر جهان بی تو نمی ارزد هیچ جز نگاه تو نگاهی که نمی ارزد هیچ
اندکی فرصت شادی که در این دنیا هست بی تو این شادی و غم ها و جهان یک جا هیچ


دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر

عاشقو در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم
عاشقو در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم


دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری ای یار

ای یار ای یار یار تو چقدر سرخوشی ای یار ای یار یار تو مرا میکشی
حاله مرا دیدی و غم ز دلم چیدی و غصه ی من خوردی و دله من بردی و
حاله مرا دیدی و غم ز دلم چیدی و غصه ی من خوردی و دله من بردی و
یارم یارم گلم یار یارم گلم یارم یارم گلم دل به دله من بده


دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی یار یار

تا کی خدا میدونه نامهربونی ای یار نامهربونی ای یار
یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار
دل و دلدارم خیلی دوست دارم دل و دلدارم هی نده آزارم
یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار


دانلود آهنگ بهنام بانی وای دل بی قرارم

وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم


دانلود آهنگ همایون شجریان به نام می عشق

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است
سلطان جهانم به چنین روز غلام است
در مذهب ما باده حلال است ولیکن
در مذهب ما باده حلال است ولیکن
بی روی تو ای سرو گل اندام حرام است


دانلود آهنگ گروه آریان پرواز

گفتی میخوام رو ابرا همدم ستاره ها شم
تو تک سوار عاشق من پری قصه ها شم
گفتم به جای شعر و قصه های بچه گونه
باهم بیا بسازیم زندگی رو عاشقونه
ما دو بال پرواز مرغ عشقیم پر میگیریم تا اوج آسمون ها


دانلود آهنگ حمید هیراد هل هله

آتش زده ای بر دل و جانم حس تو نزدیکو بی تو شبم تاریک و
حس تو نزدیک و بی تو شبم تاریکو دل من عاشق شد تورو خدا کاری کن
دل من عاشق شد تورو خدا کاری کن منم مستو زمین مست و زمان مست
شدم عاشق چشمای تو سرمست منم مست و زمین مستو زمان مست