دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام عزیز دلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ عزیز دلم از سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ عزیز دلم از سهراب پاکزاد

متن آهنگ سهراب پاکزاد عزیز دلم

عزیز دلم، دل کوچیکم بهونتو میاره
کم بیاری کم میارم این رسم روزگاره
این همه روز میگذره باز دلم شده هوایی
چشا به دره و جون به لبه، نمیدونم کجایی
گفتم که این روزا، حواست یه جایه دیگس
آخرش واسه تو فقط من میمونم و بس
واسه من عزیزترینی مث جون مث نفس
قلبتو هیچکسی، مث من نمیگیره تو دس
حالا حالا
حالا نرو نرو دیگه اومدی زود نرو
تموم زندگیم بی تو میشه نابود نرو
بمون نگو نمیشه، بمونی تا همیشه
یه کمی مهربون باش، اگه نری چی میشه؟
من اینو خوب میدونم، هیجا نمیری تنها
دلت که گیره پیشم، بر میگردی همینجا
دل تو دل نرو تو، بیا چه جوری خونه
دوست دارم عزیزم، عشقو بکن بهونه
عزیز دلم، دل کوچیکم بهونتو میاره
کم بیاری کم میارم این رسم روزگاره
این همه روز میگذره باز دلم شده هوایی
چشا به دره و جون به لبه، نمیدونم کجایی
گفتم که این روزا، حواست یه جایه دیگس
آخرش واسه تو فقط من میمونم و بس
واسه من عزیزترینی مث جون مث نفس
قلبتو هیچکسی، مث من نمیگیره تو دس
حالا حالا
حالا نرو نرو دیگه اومدی زود نرو
تموم زندگیم بی تو میشه نابود نرو
بمون نگو نمیشه، بمونی تا همیشه
یه کمی مهربون باش، اگه نری چی میشه؟
من اینو خوب میدونم، هیجا نمیری تنها
دلت که گیره پیشم، بر میگردی همینجا
دل تو دل نرو تو، بیا چه جوری خونه
دوست دارم عزیزم، عشقو بکن بهونه
دل تو دل نرو تو، بیا چه جوری خونه
دوست دارم عزیزم