دانلود آهنگ سامان جلیلی سر به راه

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام سر به راه با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک سامان جلیلی سر به راه (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Saman Jalili Called Sar Be Rah From DayMusics

متن آهنگ سامان جلیلی به نام سر به راه + پخش آنلاین آهنگ

سر به راهت بودم اما بی هوا دل کندی از من اره
سد راهت که نشد دیوونگی هام بعد تو ادامه داره اره

دانلود آهنگ سامان جلیلی سر به راه

آهنگ سر به راه توسط سامان جلیلی اجرا شده است که شما می توانید این آهنگ را از سایت دی موزیک دانلود و گوش کنید.

متن آهنگ سر به راه با صدای سامان جلیلی

سر به راهت بودم اما بی هوا دل کندی از من اره
سد راهت که نشد دیوونگی هام بعد تو ادامه داره اره
هی خرابش میکنی حسی رو که دارم بهت
من زمین خوردم نگیره بعد من حتی دلت
تو بمون باشه خودم میرم بفهمی بعد من
کی ته اش میمونه با تو جدایی دم نزد
هی خرابش میکنی حسی رو که دارم بهت
من زمین خوردم نگیره بعد من حتی دلت

دانلود آهنگ سامان جلیلی سر به راه

باشه برو شاید دلم چند وقتی تنها شه
کی میتونست به جز من عاشقت باشه
کی میدونه به جز تو باشه
یک دوری برات خوبه برو بعدا
خودت میفهمی چی میشی بعد من
کی میدونه به جز تو
هی خرابش میکنی حسی رو که دارم بهت
من زمین خوردم نگیره بعد من حتی دلت
تو بمون باشه خودم میرم بفهمی بعد من
کی ته اش میمونه با تو جدایی دم نزد