دانلود آهنگ جدید علی عبد المالکی به نام یهویی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ یهویی از علی عبد المالکی

دانلود آهنگ یهویی از علی عبد المالکی

متن آهنگ علی عبد المالکی یهویی

اصلا یه دفعه ای شد که گفتم می خوامت

دست خودم نیست که هر روز می پامت

خیلی دوست دارم دستاتو بگیرم

اگه اشاره کنی من برات میمیرم میمیرم

اصلا یهویی شد چشمام تو چشمت افتاد

اصلا یهویی شد خدا تو رو بمن داد

اصلا یهویی شد که تو دلم نشستی

ممنونم که چشاتو روی همه بستی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

اصلا یه دفعه ای شد که گفتم می خوامت

دست خودم نیست که هر روز می پامت

خیلی دوست دارم دستاتو بگیرم

اگه اشاره کنی من برات میمیرم میمیرم

اصلا یهویی شد چشمام تو چشمت افتاد

اصلا یهویی شد خدا تو رو بمن داد

اصلا یهویی شد که تو دلم نشستی

ممنونم که چشاتو روی همه بستی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی