دانلود آهنگ جدید علی عبد المالکی به نام وایسا با لینک مستقیم

دانلود آهنگ وایسا از علی عبد المالکی

دانلود آهنگ وایسا از علی عبد المالکی

متن آهنگ علی عبد المالکی وایسا

وایسا باید جواب قلبی که عاشق کردی و بدی

وایسا هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی

وایسا باید تموم خاطرهامو به من پس بدی

وایسا نمی تونی هر وقت اینجوری به سرت زد بری

وایسا تو هم باید مثل خودم دیونه بشی بعد بری

وایسا تو هم هر وقت سرت این بلا اومد بری

بی تو من دق میکنم نرو

بری هق هق میکنم نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق میکنم نرو

بی تو من دق میکنم نرو

بری هق هق میکنم پس نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق میکنم نرو

با تو من خاطره دارم صبر کن

بی تو من بی کس و خارم صبر کن

اگه تو کم بشی تو دنیام

کاری با دنیا ندارم صبر کن صبر کن صبر کن

بی تو من دق میکنم نرو

بری هق هق میکنم نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق میکنم نرو

بی تو من دق میکنم نرو

بری هق هق میکنم نرو

نزار اینجوری تموم بشه

تو رو عاشق میکنم نرو