دانلود آهنگ جدید علی پرمهر به نام هانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ هانی از علی پرمهر

Ali Pormehr - Hani

دانلود آهنگ هانی از علی پرمهر

متن آهنگ علی پرمهر هانی

هر کسین عشقینه ایناندیم گیتدی من بو اورگ دن اوتاندیم
سوودو مننن بیر دفعه بیر دن اودلار ایچینده یاندیم یاندیم
(عشق هر کسی رو باور کردم رفت و منو شرمندۀ قلبم کرد)
(او یکباره از من سرد شد ودر آتشها سوختم وسوختم)
هر گوزل دن کی بیر ناز آلدیم اوزومی مین غملره سالدیم
بیر عمور بو آداملار ایچینده من یارالی یالقیز قالدیم
(ناز هر زیبایی را کشیدم خودمو در هزاران غم گرفتار کردم)
(یک عمر میون این آدمها زخمی و تنها موندم)
اونا کی وئردیم جانی هانی هانی هانی؟
گزدیم من هر یانی هانی هانی هانی؟
(به کسی که جونمو دادم کجاست کجاست کجاست؟)
(همه جا رو دنبالش گشتم کجاست کجاست کجاست)
بو ظالم سئوگیلر الیندن اولدی کونلوم یارا یارا
نه قالیب منه محبت دن بیر قلب اودا پارا پارا
(از دست این عشق های ظالم قلبم زخمیه)
(چی مونده از محبت برای من به جز این قلب پاره پاره)