دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام ممنونم از عشقت

Download New Music Mehdi Shokoohi Called Mamnoonam Az Eshghet

Mehdi Shokoohi Mamnoonam Az Eshghet دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی ممنونم از عشقت

متن آهنگ مهدی شکوهی ممنونم از عشقت

ممنونم از عشقت تو عاشقم کردی تو بهترین احساس واسه مردی

بهترین اتفاق تویه زندگیمی تنها بهونه ای که عاشقم کردی تو با اون نگات

ممنونم از عشقت از خوبیات دلنشینه واسه من زنگه صدات

خوشحالم از شادیت از خنده هات این روزایه خوبو مدیونم من به عشقت

میدونی دوست دارم تو رو خیلی میخوامت دنیارو از تو چشایه تو من میبینم

عشقمی عاشقه همینه دلم تو به من زندگی میدی هر جا که باشم

دنیام قشگه فقط به عشقه تو عشقه من تو مثه بارونی که میباری رو قلبم

آرومم میکنی کم کم عشقم

ممنونم از عشقت تو عاشقم کردی تو بهترین احساس واسه مردی

بهترین اتفاق تویه زندگیمی تنها بهونه ای که عاشقم کردی تو با اون نگات

ممنونم از عشقت از خوبیات دلنشینه واسه من زنگه صدات

خوشحالم از شادیت از خنده هات این روزایه خوبو مدیونم من به عشقت

میدونی دوست دارم تو رو خیلی میخوامت دنیارو از تو چشایه تو من میبینم

عشقمی عاشقه همینه دلم تو به من زندگی میدی هر جا که باشم

دنیام قشگه فقط به عشقه تو عشقه من تو مثه بارونی که میباری رو قلبم

آرومم میکنی کم کم عشقم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128