دانلود آهنگ جدید مانی جامی به نام منو تو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ منو تو از مانی جامی

آهنگ و تنظیم : پازل باند

دانلود آهنگ منو تو از مانی جامی

متن آهنگ مانی جامی منو تو

من عزیزم حاضرم

هر جا که میرم تب عشقت منو میگیره

کی مثله من از دیدنت روحیه میگیره

نفسم واسه تو میره

میخوام پیشم بشینی کجایی تو ببینی

که اسمم داره از یاد من میره

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم من نمیتونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم تو بمون تا منم اینجور باشم

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم

من نمیتونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم

تو بمون تا منم اینجور باشم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مانی جامی بنام منو تو

♫♫♫♫♫♫

بمون که هر چی دره بستست رو به من وا شه

تا اینکه دنیام مثه چشمایه تو زیبا شه

هر چی که تو بگی باشه

دلو از همه کندم اگه میخوای بخندم

باید باشی این تنها راهشه

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم من نمیتونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم تو بمون تا منم اینجور باشم

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم

من نمیتونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم

تو بمون تا منم اینجور باشم