دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام عشق محض

Download New Music Majid Rostami Called Eshghe Mahz

Majid Rostami Eshghe Mahz 450x450 دانلود آهنگ جدید مجید رستمی عشق محض

متن آهنگ مجید رستمی عشق محض

چشمات از دریاهم آبی تر حالم با عشق تو عالی تر

باور کن عاشقت میمونم عشقم هیچوقت از عشقت نگذر

دوست دارم حالته چشماتو زندگیم خوبه اما با تو

میخوای من با تو باشم هر روز بگو من عاشق ترم یا تو

آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم

آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم

من به عشق تو همیشه مینازم

نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جدا شم

یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم

تو یه لب تر کن واسه تو فداشم

قلبم از دیدنت میلرزه احساسم عاشقیه محضه

خودتم اینو خوب میدونی عشقم به تو بی حدو مرزه

دوست دارم حالته چشماتو زندگیم خوبه اما باتو

میخوای من با تو باشم هر روز بگو من عاشق ترم یا تو

آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم

آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم

من به عشق تو همیشه مینازم

نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جداشم

یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم

تو یه لب تر کن واسه تو فداشم

آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم ببازم ببازم

آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم من به عشق تو همیشه مینازم

نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جدا شم یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم

تو یه لب تر کن واسه تو فداشم