دانلود آهنگ جدید فرشید خلیلی به نام مجبور شدم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مجبور شدم از فرشید خلیلی

دانلود آهنگ مجبور شدم از فرشید خلیلی

متن آهنگ فرشید خلیلی مجبور شدم

باور کن اصلا لزومی نداره بری گوشی خاموش بکنی
جون هردومون قسم دیگه تا ابد تو بودی اونم جدا شدیم
عادت کن به اون تنهایی که بدون من میکشی
اینو یادم نرفته یروز میگفتی روبروم میگی
ولی نمیدونستی دوباره یروز بهم میرسیم
چقد ساده بودم و شب و روزمو عمرمو به پات هدر میکردم
اینجا بفکرت بودم توو فکر کسه دیگه بودی خبر نداشتم
سرم بخوره قشنگیت با اون نگات چه زود حرفاتو باور میکردم
چقد سخته اونی که میخای
اما یهو بهش نمیرسی
همش بفکرشی
بی خوابی میکشی
هیشکی جز خودت نمیفهمه چی میکشی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرشید خلیلی بنام مجبور شدم

♫♫♫♫♫♫
همه میدونن تو منو دیوونه کردی
بد نبودم تو بدم کردی
به دوریمون مجبورم کردی
نسبت به همه بی احساسم کردی
با احساس خودتم بازی کردی
روزامونو تکراری کردی