دانلود آهنگ جدید متین دو حنجره به نام دیوونه باش

Download New Music Matin 2 Hanjareh Called Divone Bash

Matin Moarefi Matin 2 Hanjareh Divune Bash 450x450 دانلود آهنگ جدید متین دو حنجره دیوونه باش

متن آهنگ متین دو حنجره دیوونه باش

ای عشق من ای عمر من ای باور دنیایه من ای نور من ای قلب من دیوونه باش

مثله دلم اینقد خولم که میدونم نیستی بازم کنار تو من میمونم

لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنم

قدم قدم بیادتم همیشه تو هوایه از تو خوندنم

به پای تو هوای تو نمیره از سرم عزیز من

هر کجا بری کنارتم من از کنار تو کجا برم عزیز من

ای عشق من ای عمر من ای باور دنیایه من ای نور من ای قلبه من دیوونه باش

مثله دلم اینقد خولم که میدونم نیستی بازم کنار تو من میمونم

لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنم

قدم قدم بیادتم همیشه تو هوایه از تو خوندنم

به پای تو هوای تو نمیره از سرم عزیز من

هر کجا بری کنارتم من از کنار تو کجا برم عزیز من