دانلود آهنگ جدید فرشاد سپهر به نام سوال بی جواب

Download New Music Farshad Sepehr Called Soale Bi Javab

Farshad Sepehr Soale Bi Javab 450x450 دانلود آهنگ جدید فرشاد سپهر سوال بی جواب

متن آهنگ فرشاد سپهر سوال بی جواب

قلب تو از جنسه سنگه قلبه من عاشق ترینه

هر قدم دور میشی از من گریه به چشمام میشینه

این دله دیوونه از تو پر غرور از جنس کوه شد

از بهار میگفتی اما با خزونت رو برو شد

همه شبهامو نبودی با خیالت سر میکردم

همه فصلاتم بهاری من همون پاییزه قبلم

به دلم میگفتی اینجاست تو دلم صدات میکردم

تویه قابه عکست روزو شب نگات میکردم

دل به رویا میدم هر شب غرق رویایه تو میشم

دردو دلهامو شبونه من به عکسایه تو میگم

وقتی سمته آینه میرم مردی از تبار غصه

این سوال بی جواب طعنه وار ازم میپرسه

چی سرت آورده دنیا اینجوری شکسته چهرت

حرفه من براش سکوته با یه دنیا بغضو حسرت

عشقو عاشقی کجا بود ما که از تبار دردیم

هر کجا پا نذاشته دیدیم سمت غصه برمیگردیم

زخمه تنهایی عمیق شد هر چی از رفتن گذشتیم

منو مرده تویه آینه بی صدا به پات شکستیم

دل به رویا میدم هر شب غرق رویایه تو میشم

دردو دلهامو شبونه من به عکسایه تو میگم

وقتی سمته آینه میرم مردی از تبار غصه

این سوال بی جواب طعنه وار ازم میپرسه

چی سرت آورده دنیا اینجوری شکسته چهرت

حرفه من براش سکوته با یه دنیا بغضو حسرت